'No, bertie! that's dirty, Bertie!'

En vanlig dag har det varit idag, steg upp med barnen, gjorde dem klara för skolan och off they went! Fick 4 timmar för mej själv, vilket var sköönt, fick njuta av tystnaden! Resten av tillbringade jag tid med Charlie! Drog mej ut på en länk, älskar att springa på dom här små stigarna och tusen foothpaths som dom har här... jag bor inte i en djungel... Detta gör mej gott, för här äter vi bland annat chipspåsar till lunch, inte kan man ju tacka nej och vara crumpyyy, "otherwise u will go and sit in the naughty chair..." Fastän jag är all alone här så är det uber skönt, men jag saknar ändå kvällar hemma med familjen sittande framför tv alla tillsammans, mina vänner (som kommer att komma o besööka mej, wuppiii) och sist men inte minst min skalliga boyfriendo, en varm famn.. Men hey, we're talking about 1 vecka, eva! Hoppas tiden inte kommer att bara sippra förbii.
foothpath
Charlie
gården
Lauren

Kommentarer
Postat av: jenny

wooouw de ser helt galet bra ut!! 1 vecka?? Va händer sen? Vi saknar dig också! Åhh vad jag är avonsjuk.. puss!

2011-07-07 @ 17:26:54
URL: http://jaennys.blogg.se/
Postat av: eva

En vecka har gått!;)

2011-07-07 @ 19:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0