LEGOLAND IN WINDSOR

Idag åkte vi till Legoland. Vädret var super (äntligen), brände mej i ansiktet! Påminde mycket om Borgbacken men större och fyllt med legosevärdheter. Åkte massor manicker med barnen, speciellt tyckte jag om en ubåt som for undervattnet och man fick se hajar och andra coola fiskar. Rolig dag, barnen älskade det, fast det var deras 5 besök där... Efter en långdag av gående och trötta ben lyckades jag dra mej på en cykeltur. Cyklade till chorleywoods leisure center, tänkte gå o simma dit imorgon + att där finns massor kivoga bodyworktimmar, samma som hemma i finland:) men får se om jag har tid och ork. lateroo
ps. Orkar aldrig dra med mina kamera, så beklagar för kvaliten. 


Kommentarer
Postat av: jenny

kanske jag smuglar med mig en sushi bit när jag kommer ;) finns där föresten sådäna sushi barer som sushi snurrar runt på? isånafall MÅST vi gå och äta lunch på en sån nån dag :D

alltså lego land e ju påriktit tufft! ja va i danmarks legoland, de va nog för en ganska lång tid sen, men en makee grej att se!

2011-07-15 @ 11:45:59
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0