JAG NITTON

Känns bra känns bra, som alltid då man fyller år! Det gågna året som 18 har varit OTROLIGT ROLIGT, ett år man kommer ihåg, men på samma gång jättetungt med tanke på studentskrivningarna då jag gick på övervarv i ett halvt år och stressa i onödan... Men nu e allt över och mitt år som nitton kommer att vara intressant då det är helt öppet för nya äventyr då jag inte kom in i Uni, damnit.. butbut, Idag skall jag gå  o titta på Laurens dance show i Watford kl. 16 och efter det bär det kanske av mot Northampton för pub utgång, men we'll see! :) Fick oförvantad födisgåva av familjen, fick ett spa present kort och två armband och en nyckelring, så fina och så kiva suprise! OCH oj vad jag väntar på flickorna som kommer o hälsar på nästa vs, gonna be SOOO fun jeee! <3
puss o kram, här har ni glada jag!

Kommentarer
Postat av: jenny

hahha jättesöta eva!! oj så jag väntar

2011-07-16 @ 13:28:59
URL: http://jaennys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0