Chorleywood Common

Hielloo, normi dagar på gång, idag har jag varit ganska mycket för mej själv, light cleaning i huset och så tog jag en promenad till chorleywoods common där jag åt lunch och sedan gick hem igen ( vägen var mycket längre än vad jag trodde, speciellt när tillbaka vägen endast var uppförsbacke, benmusklerbenmuskler...) Har fått låna en cykel från Maria så nu kan jag cykla omkring och röra på mej mer, jej. Imorgon bär det av mot Legoland i Windsor, för att fira att alla barn nu är på holiday. Det blir jätteroligt, har aldrig själv besökt legoland, sååå bättre sent än aldrig guys...Det blir troligen flera familjer så det kommer att vara mycket barn... but i'll manage... :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vitsi det ser kiva ut typiskt brittiskt landskap, säkert ganska lugnt att vara ute och gå. Saknar det här, att kunna gå ut o gå i naturen helt ensam.. Här e man mitt i staden och rädd att tappa bort sig på gatorna hehe som förra året :) Låter kul, vitsi ja sku så vilja komma med flickorna på besök !

2011-07-14 @ 14:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0